Commerciële vaardigheden voor binnendienstmedewerker
Uw medewerkers binnendienst zijn niet alleen het telefonische visitekaartje van uw bedrijf maar u wilt ook dat zij in staat zijn koopsignalen op te vangen en deze omzetten in afspraken of offertes. In geval van klachten wilt u dat zij deze snel en daadkrachtig oplossen zodat uw klant tevreden blijft. In deze training leert men telefoonetiquette, commerciële en klantgerichte communicatie, actief luisteren en vragen stellen, klachtenbehandeling, wat zijn koopsignalen en het afsluiten van een order.
Kosten
De In-Company trainingen bieden aantrekkelijke investeringsvoordelen. Engelen Trainingen hanteert een vast bedrag per training, veelal minder dan de investering van een open training.
Opbouw en duur van de training
Bij onze in-company trainingen en workshops nemen wij uw bedrijf en de werksituatie van uw medewerkers als uitgangspunt. Een training is pas effectief als deze herkenbaar is en aansluit op de dagelijkse praktijk. De duur van de training, exacte inhoud en locatie stemmen we gezamenlijk af.
Combineer uw training met persoonlijke coaching. Een coach kan uw medewerker helpen om het geleerde uit de groepstraining direct in de praktijk toe te passen. De kosten hiervan zijn afhankelijk van het aantal coachingsessies.