Klantgericht communiceren
Deze basistraining is geschikt voor iedereen die veel interne- en externe telefooncontacten heeft en die het telefonische visitekaartje van uw bedrijf zijn. De manier waarop zij klantgericht, hulpvaardig en efficiënt omgaan met uw klanten zijn daarom vaak bepalend voor de klanttevredenheid.
In deze training leert men de basisvaardigheden voor telefonisch communiceren, het maken van afspraken en het omgaan met verschillende klanttypen, zodat uw klant op de juiste manier geholpen wordt.
Kosten
De In-Company trainingen bieden aantrekkelijke investeringsvoordelen. Engelen Trainingen hanteert een vast bedrag per training, veelal minder dan de investering van een open training.
Opbouw en duur van de training
Bij onze in-company trainingen en workshops nemen wij uw bedrijf en de werksituatie van uw medewerkers als uitgangspunt. Een training is pas effectief als deze herkenbaar is en aansluit op de dagelijkse praktijk. De duur van de training, exacte inhoud en locatie stemmen we gezamenlijk af.
Combineer uw training met persoonlijke coaching. Een coach kan uw medewerker helpen om het geleerde uit de groepstraining direct in de praktijk toe te passen. De kosten hiervan zijn afhankelijk van het aantal coachingsessies.