Commerciële vaardigheden voor binnendienstmedewerker
Medewerkers binnendienst zijn niet alleen het telefonische visitekaartje van het bedrijf maar u wilt ook in staat zijn koopsignalen op te vangen en deze omzetten in afspraken of offertes. In geval van klachten wilt u ze snel en daadkrachtig oplossen zodat uw klant tevreden blijft. In deze training leert u telefoonetiquette, commerciële en klantgerichte communicatie, actief luisteren en vragen stellen, klachtenbehandeling, wat zijn koopsignalen en het afsluiten van een order.
Kosten
De training commerciële vaardigheden voor binnendienstmedewerkers duurt 1 dag en wordt 4 x per jaar gegeven. Neem contact op over beschikbare data en locaties. De kosten voor deze training zijn: € 395,– inclusief BTW en de kosten voor de accommodatie, koffie, thee en lunch.
Opbouw en data
De maximale grootte van de trainingsgroep bedraagt 10 personen. Hierdoor zijn wij in staat om iedere cursist individuele aandacht te geven en is er voldoende gelegenheid om in kleine groepjes met elkaar te trainen en ervaringen uit te wisselen. Onze open-trainingen en workshops worden gehouden op diverse locaties in Nederland en op verschillende data.